SORRY.

.. Att jag inte bloggat .. hann inte med idag.
Idag var de skolfoto och de gick skit seriöst SKIIIIIIIIT . jag såg mitt porträtt foto och HERREGUD så fuligt de va. jag dog och dampa och gnällde i flera timmar typ hahaha, nejmen typ va verkligen så ledsen. Hade fuldag + att jag hade platt och fult hår och såg ut som en mupp. ÅH va arg jag blev. jajaj de är bara ett foto . men ja..
Dagen har varit dålig på skolan för de va tråkigt allting förutom på gympan , glömde kläder och gabbi och malin kunde inte va med så vi satt ute på fotbollsplan typ och garva sönder ochlyssna på musik och grejer :)
Men ja .. efter skolan följde jossan med hem och då plugga vi lite & drack oboy´så ja .. sen tog vi lite foton, prata och massa mer :) Hon drog vid typ 8- halv 9 så då åt jag jordgubbar och glass till efterätt och SUSHI till middag!
Men ja .. sen gjorde jag läxor och lite så .. men  nu ska jag typ göra i ordning mej & sova snart. VILKET SNABBT OCH TRÅKIGT INLÄGG - heheheh.
usch igga mej xd
HAHAHAHA snyggt med strumpor i dom där skorna men trodde vi bara skulle ut och ta kort på jossan och så ahahhaha ignorera fötterna, tack :)
KOLLA SÅ JÄVLA SÖT!
'
De va några bilder. BJUDER PÅ DOM.
Jossan, om de är några bilder du vill att jag ska ta bort så säg till. ♥
-
Ska göra i ordning mig nu men vi hörs innan jag ska sova eller imorgon!
här va de jag åt till middag - sushi!

XOXO :*

Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg! och söt är du också! :)

checka gärna in min blogg!

2011-08-31 @ 22:15:33
URL: http://sanndwich.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-31 @ 22:21:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-31 @ 22:21:46
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Josefine

Snälla ta bort sista bilden! Jag ser jätte konstig! XD snälla

2011-09-02 @ 11:18:32
URL: http://josefinewasthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0