TIDSFÖRDRIV.

Är du kär? Nej.
Är du en sportfåne? nae..
Är du likgiltig? & det är?
Är du röksugen? Nej
Är du rik? Jadu .. xd
Är du fattig? Nej 
Är du trött? Nope
Är du shoppingsugen? Yes!
Är du töntig? Neeeee
Är du ressugen? Lite .. eller jaa.
Är du skolsugen? Usch nej :S
Är du irriterad? Nej
Är du festivalsugen? Arå
Är du alkholsugen? nej
Är du saknad av nån? tror de ? xd
Bästa åldern? Ingen aning.
Bästa tidningen? Frida 
Hur sminkar du dig? olika
Sommarens accessoar? ringar :D
När stal du senast något? har inte gjort deee .. 
Hur många timmar sov du inatt? 8 timmar tror jag?
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook
Vad sa du senast till vem? "bloggar lite"
Vem fick du senast sms från och vad stod det? kan inte kolla för mobilen vet jag inte var den är nu .. :S
Vad gjorde du i förrgår? Vad har du gjort idag? Var i gotland & på kvällen åkte jag hem därifrån.
Vad ska du göra idag? Va med gabbi
Hur många msn-kontakter har du? 100 och mer .. 
Vilket land besökte du senast? Turkland
Hur många snälla känner du? Många!
Vad såg du senast på tv? JAdu kommer inte ihåååg.. juste wild child igårkväll ;p
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Jag vet väl inte
Senaste köp? kommer faktiskt inte ihåååg 
Vad har du dåligt samvete för? Kommer inte på nånting nu
Vad har du för skor? svarta skor xd + många fler .. !
Vad har du på dig nu? kläder.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Olika
Skulle du säga nej till sex idag? jaaa ? 
Är du vegitarian? nope
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? paaallaaaaa
Är du feminist ? Vad är det ?
Vad drack du senast? har inte druckit ett skit, idag asså.. :O 
Gillar du att laga mat? helt okej
När sjöng du senast? nyss
Håller du det städat? njaaae
Vad gör dig lycklig? mycke, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0