2012! Gott nytt år på RIKTIGT!

ÄNTLIGEN! Nu är de år 2012!
& världens undergång. nej skojar bara med er, de kommer inte hända.
Tänkte säga nu har jag en ny kategori "Mitt liv 2012" Som jag ska ha. och i augusti har jag haft min blogg i 2 år. *stolt*
Ska ha denhär bloggen så länge de går .. försöka. Ska iallafall fixa en ny fräsch design januari. På måndag eller nått, har lite nya planer och ska få upp statestiken.
NYÅRSLÖFTE:
* Mycket bilder, varje dag i bloggen
* Ska bli världens bästa kompis
* Lära känna massamassa nya vänner
* Äta nyttigt (Y)
* Träna massa
* bli bra designare
* dig
* Få upp statestiken högt!

NU STÅR NI SÄKERT OCH KOLLAR PÅ ALLA RAKETER, jag med. men detta är tidinställt.
älskar er bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0