HEHEHEHE förlåt

förlåt.. igen.
IDag var de skola! som vanligt.. de gick bra osv..
Sen gick jag till gabbi med gabbi haha.. vi pratade, åt mellis, plugga och spela WII ! wiie va kul de va!
Sen drog jag hem vid 5, då denise va hemma, då prata vi supermycke, kollade på gamla bilder osv.. mys! :D
Men ja sen har jag ätit apelsiner och fb:okat massa osv.. :D
Men jaooooooo. har inget att säga ska fixa för imorn och så .. då har 9orna luciatåg! Så de blir chili å kolla på de ist för slöjd.. Då ska våran klass sjunga med lite också, för skolan!
KUL!
MEn har inget att säga,  har lite ont i huvet.. jajaja puss!
åh herre.. GAMMAL SOM TUSAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0