NU ÄRE ATT SÄTTA IGÅNG!

Hej, förlåt nu ska jag börja blogga igen. Saknat de lite faktiskt, men har inte hunnit tänka på de så mycket, för har haft familj och sånt att tänka på! Ni vet jag va ju sjuk precis när vi fått lov, hade feber, sjukt ont i halsen och dunderförkyld, not soo fun! Men precis när jag vakna på julafton var allt suveränt!
Julen var bra och mysig, Natha och nathas kille kom hit vid 12 typ, då åt vi julmat, sill, potatis, köttbullar, prinskorv, lax och massa mer! De va gott, denise kom vid 3 ungefär vid kalle anka typ (lite innan) och så för hon JOBBADE?! fattar ni , jobba på julafton? galet.
Men ja vi kollade på kalle anka vid 3, sen så öppna vi alla paket, åh så kul de är att få paket asså! Fått massa fina grejer som jag kommer visa i nästa inlägg!
-
Sen somnade jag vid halv 3, 3 någongång, sen idag så åkte vi till mormor och åt lite jullunch där hans och josefine va också, sen spela vi spel och fikade, prata och så..
Så kom hem för inte så längesen, så nu sitter jag här i mitt rum och myser i mina nya kläder jag fått med tända ljus och lyssnar på rihanna, men nu ska jag börja lägga upp bilderna på de jag fått här på bloggen, sen ska jag kolla på filmen "ensam hemma" både 1an och 2an, och börja på en ny design.. sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0