Det här har jag shoppat idag..

gn: center;">
Rosa Jeans till våren/sommarn. 199:- från H&M
Cool "84" tröja i grått, rosa och vitt. - 99:- från H&M
Grått linne  - 49.50:-  från H&M
Min idé om att ha kläderna, fast "84" siffrorna är typ oranga på bilden men rosa iverkligheten. :)
Jättesnygg och skön skidjacka.  REA 199:- Orginalpris 499:-  från Cubus
snygga skidglasögon   179:-  från Inter Sport

sköna skidöverdragare 499:-  från Inter Sport

Jääääättesnygg och skööön tröja jag älskar! 199:- från Ginatricot

Walk with me, talk to me, follow your heart"


filmen "ECLIPSE"  199:- från åhlens


Ja det var allt!


Kommentarer
Postat av: william

fina byxor:D

2011-02-19 @ 18:47:17
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0