En till såååååån här ! kul liv man har ! ;p

Namn: Michelle Desmond
Piercingar: 2 i öronen :D
Tatueringar: noopp
Längd: 1.59-1.60 ?
Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: vet inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans: nä, önskar bara att sverige va varmt ^^
Röker du: NEJ ALDRIG SKA JAG BÖRJA !!  :ooo 
Vilket shampoo använder du: lite blandat ! xp
Vilken parfym använder du: hmm.. typ DKNY och Love dance ? glömmer alltid att sätta på det ! hahaha .
Vad är du rädd för: mörker och mördare D: 
Gillar du att tvätta: ne?
Gillar du Berg-och-Dalbana: inajj, egentligen INTE

Senaste:
Film du hyrde: Hyr aldrig ? xpp köper eller kollar på våran filmmapp på tv typ haha. 
Film du köpte: jag vet väl inteee?
Låten du lyssnade på: Misery Business (stavning?)
Tv program du tittade på: typ let's dance men kolla typ inte ?
Personen du tänkte på: derruuu xp

HUR MÅNGA:
Gånger du varit kär: ?
Gånger ditt hjärta brustit: HAR INTE NI MED ATT GÖRA
Hjärtan brustit på grund av dig: vad vet jag..? ;s
Gånger ditt namn varit med i tidningen: jag venne ?
Ärr du har på kroppen: inte så jättejättemånga direkt :p

SENASTE: 

Personen du fick mail av
: facebook, såklart? 
Personen du fick brev av: -?
Personen du fick sms av: orka kolla
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår typ .
Saken du köpte: vanog en kaka typ ?
Vad har du gjort idag: hållt i ett skoldiscoooo ! rörigt men money money money till klasskassan ! ;)
Var det kul: jarå rätt spännande ! 
Hur tidigt stiger du upppå helgarna typ 11? och vardag 7, om jag inte kommer upp halv 8 och det är för seent.
Gillar du att slåss: självklart :) haha.
Vad ska du göra idag: sova nu men imorgon typ koooompis ! <3
Är du seriös: oftast inte
Vad är du allergisk mot: falska människor   det man äter är det nötter . jätteintressant !
Var har du ont: kroppen ! 
Använder du hårspray: nepppppssssss !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bästasttttt <3


Kommentarer
Postat av: johan

jag gillar inte att slås



men det kunde vara kul;-)

2011-02-12 @ 13:26:03
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0