Har inte gjort nått än :P

Hahah!
Finns inget att göra typ!
Men idag har jag typ eller det kom en hund hit igen som är granne med Johan och den hunden kommer hit och heter Bamse och är jätte blyg och är rädd för oss. vi försökte med hundgodis för vi skulle gå tillbaks med honom men var så rädd så vi lät honom vara. han har typ sprungit hem igen, förut så kom han hit för nån månad sen och vi gick tillbaks med honom , det var jobbigt och svårt.. :P Men i alla faaall.
Ikväll kanske jag och min familj ut och äta på resturang i stan . JAaa.. har inte så mycket mer att skriva om.
bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0