Heeellu förlåååt.

Hej alla..
Har inte kunnat skriva på hela dagen, tyvärr. Jag hade annat för miiig. Först så var jag i skolan idag, det var HK, jag jobbade med adrian och såklart blev sist av alla. Vi gjorde korv i ugn, hehe när typ elli's korv blev klar så stoppade vi in våran i ugnen. xp PHAAAIL !
Men i alla fall, så efter skolan följde jag med Malin P hem, vi skoja & skratta jättemycket och skoja om när hon sa: - "akta dig här finns kiss."  då skoja jag om att hon mena rockbandet kiss, och då när jag såg kiss så ritade jag en sträckgubbe med en gitarr i handen och skrev: KISS.
haha tråkigt men ändå kul! :P
Men i alla faaaalll, så kom vi fram till henne och vi drack te och kolla på TV lite grann. Sen gick vi upp till datorn och spela in videoklipp och la upp på hennes youtube. hehehe. Vi var sååå seriösa. eller inte. Men mamma kom och hämta upp mig vid kvart över fem och då åkte jag , mamma och denise till sats och skulle träna. Och vi mötte upp nathalie (min andra syrra) där också så vi cykla en halvtimme på sån där pass med mycket motstånd, svetten RANN. Men sen var det core, lite magträning (pass) och vi kom hem för typ 30 minuter sen, och då duscha jag, och nu kollar jag på SVERIGES MÄSTERKOCK. Det är jättekul tycker jag!
Men vetniii.. nu hinner jag inte blogga mer ikväll. Asså förlåt men idag blev en ouppdaterad dag, man hinner inte alltid ha uppdatering typ 7 inlägg om dan varjeee dag.  utan ibland får ni tåla det och läsa andra 100000 bloggar ifall jag inte har någon bra uppdatering.
Men jappppppppps. nu ska jag ta ett äpple och fortsätta kolla!
Ha det bästast!
några dar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0