Heeellu ! Ny header !


Helluuu everybody !
Nu har jag precis ätit mat, TORTELINI med bacon och sallad. :) Det var jättegott!
Men idag gick skoldagen bra och sist hade vi biiiild och vi jobbade mest typ tråkiga saker i bara en halvtimme, annars var allt annat kuligt. Men japps. Jag kom hem vid typ 4 eller nått? eller ah.. Men gud vad jag har tråkigt nu. heheh. jag måste göra läxorna nu och uschhhh.. aja sen ska jag se på halv åtta hos mig. JAG SKIPPAR TRÄNINGEN IDAG FÖR JAG ÄR TRÖTT OCH FÖRKYLD. men tränar någon annan gång.
Men i alla fall. Nu ska jag gå och ta en päron splitt och kanske göra nått annat, juste läxa.
Älskliiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0