Hej alla fiiinisar ! <3

Mår alla bra? :)
Själv mår jag bra, min halsonda börjar gå bort och börjar kännas helt bra nu, faktiskt. :) Riktigt skönt! För jag hatar verkligen att vara sjuk! Jag tycker att det räcker med det nu, nu är det bra, tack.
Men i alla fall så var jag i skolan idag, det gick bra men inte en superrolig dag. Den roligaste dagen väntar, den kommer imorgon. Är så lycklig! Det är hemkunskap! :D _JAG_ tycker det är jättekul. kanske inte ni? men jag bryyyr mig inte , jag får väl tycka som jag vill, right? Braaa.
Men när jag kom hem så tog jag lite jordgubbskräm och liiite mintchoklad. :D jagvet jag är busig men jag förkänar lite grann efter en jobbig jobbar-dag!
Men nu ska jag faktiskt göra lite viktiga grejer hörrni! men dethär är också jätteviktigt för mig, att blogga. Men skolgrejer också vetni va? (: får inte glömma bort det.
Men jag hör av mig så snabbt som möjligt!
just nu!
hjärtat är till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0