Hellu ♥

Helluu !
Jag är hemma idag som saaagt. Jag vaknade vid 10 och gick upp och kolla på film. "MÅNPRINSESSAN" Har sett den förut men den är ganska bra.
Mamma är och jobbar och pappa tränar. Denise är ute med min hund Mimmi för det orkar jag inte. Jag är jätteförkyld och ont i halsen.. ): Denise har också lite ont i halsen.. när hon kommer tillbaks ska vi typ kolla på film.
Men nu ska jag gå och ta lite Oboy och en frukt eller nått. Sen ska jag se lite på tv tills denise kommer och sen film. Men vi syns senare då.

Kommentarer
Postat av: johan

så har du smitaT HENNe?

2011-02-18 @ 14:13:18
Postat av: johan

PROVA TE

2011-02-18 @ 14:14:38
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0