Home.

Hej !
Nu har jag kommit hem och jag har ätit en god middag,
nu sitter jag i sängen med täcke. Fryser jättemycket, har dushat. Brukar alltid bli kall då!
Men träningen gick bra. cykla i 30 minuter sen core i 30 min . så det gick bra !
Imorgon är det skolaaaa . fyfyfyfyfyfyfyfy ! helger går så snabbt, man hinner ingenting?
Men ikväll måste jag fortsätta på mitt specialarbete vi ska jobba med hemma till typ april någongång där?
Nu byter jag ämne, men jag vill ha SOOOMMAR ! OCh i Juli typ där så ska jag & therese åka till Gotland. KANSKE?! Och typ hyra 2 hus i närheten så hennes familj + min familj bor nära och det skulle va sjukt kul att åka på resa med henne. :)
Meeeeen.. jag har inte så mkt mer att sägaaaaa. Så vi syns nångång då.
puss <3

Kommentarer
Postat av: johan

puss

2011-02-16 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0