Jag suuuger ! förlååt !

Hejhej..
JAg har inte kunnat skriva på heeela dagen. För först så vakna jag 11 typ och då åkte jag till linnea ! :DDD vi hade det superkul ! vi hittade på en dans och den blev braa . :) xp
Men sen så var jag där och jag åt bara sockerkaka på hela dagen. :ooo så nu har jag precis ätit mat. Köööött är göött! det var gött som sagt. xp
Men aAAAAH. min dator segar och suger. hhehe .  menmen !
Har inte så mkt att sägaaaaa..
lite bilder från idag:
usch mitt hår ser gräsligt ut. D::
läääääeeedssssnnaaa
sura människor
MEr kommer sen för nu ska jag ut för att kolla på MELODIFESTIVALEN!!!
Förlåt för uppdateringen men asså jag kan inte bara blogga.
Men vi syns senare ikväll eller imorgon.
PS; det blir bättre uppdatering på vardagarna!
PUSS

Kommentarer
Postat av: johan

ja du suger

2011-02-12 @ 21:38:28
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0