Jahapp så var man själv dårå..♥

Haalloj!
Jag slutade skriva för jag skulle va lite social med ellifanten, :P men japp, nu har hon åkt hem och jag har ätit nått som jag älskar, då tacos som var från igår.. :D det är sååå sjukt gott. aja tillbaka till storyn..

Vi var och bada där, jag och linnet mötte ellifanten där utanför kl 1. och så bada vi typ till 2 så åt vi lunch där. Jag tog baugette med kycklingr öra, apgod! linnea tog pastasallad med kyckling och ellifanten tog pannkakor. :D alla blev mätta och belåtna. :P men vi bada mycket mer och japp, i slutet så skulle jag hoppa från 3:an (hopptorn) men nivet hur feg jag är när det gäller "höjder" eller det kanske ni inte vet men jag hatar höjder! Jag är höjdrädd som ni fattar. Och jag stog i TJUGO minuter där uppe och tveka och fega ur.. ! hahha sååå barnslig var jag, men tillslut tog jag bara ett steg ut och plumsa i.. :s haha.
Men sen så gjorde vi iordning oss och skulle gå till bussen, men ellifanten är så "wingwing" så hon sa att vi skulle gå rakt fram... jättebraaa.. så vi gjorde det och när vi kom dit var det 5 min kvar tills bussen skulle gå, och då var det en pedofil som följde efter mig och tog nästan tag i mig och var sjukt läskig. Men vi gick och fråga var 604 gick , och det var där JAG sa att vi skulle gå ner i .. ååååååh ! så vi missa bussen dåååå.. och vi vänta till 20 över.. haha så 20 minuter fick vi vänta, och frysa, med BLÖTT HÅR. fyfarao!
Men men vi kom hem i alla fall, och linnea skulle bara hämta all sin packning och åka igen, och ellifanten stanna hos mig en stund som ni vet !
Men jaaaapp !
Ikväll blir det en slapparkväll med typ film eller TV och bara softa en stund och typ göra "nothing" och jaaaoo.. ska nog vara med nån kompis imorgon, i think. Jag hoppas det ! Typ moa eller nått? ska typ höra med nån och stämma av, intressant för er jag vet.. Men.. vetinte riktigt vad jag ska säääga.. :/
vi har ändå haft en sjukt mysig dag tycker jag !
♥Tack för en kul dag Ellinor och Linnea. :) ♥
ღPuss!ღ

Kommentarer
Postat av: Ellifanten

Haha, e jag "wingwing" det var ett bra ord föret!

2011-02-28 @ 19:21:44
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0