Kommer inte iväg till skolan i det idiotiska ...

..SNÖVÄDRET!
VI försökte komma förbi med bilen och backa ut, men bilen fastna i ett typ ishål!
Så vi höll på i ungefär 20 minuter att få ut bilen, men bakdäcken bara snurra!
Så jag får gå till skolan senare på dagen!
Och det är dumt, för jag har ju varit sjuk. Och idag har vi skoldisco och vi ska planera för jag vet ingenting nu vad dom har planerat! Men men . Typ ingen kommer att komma dit? för i det här vädret kommer typ ingen komma?! och vi som har köpt jättemkt gottgrejer.. men hoppas vädret försvinner!
Vill ha sommar nu!
Nu är jag jäkligt trött på det här vädret.
förlåt att jag svor men kan faktiskt inte hjälpa det.


Nu orkar jag inte ha detta väder mer!
USCH!

Kommentarer
Postat av: johan

snön e kall

2011-02-12 @ 13:29:27
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: johan

jag e snall

2011-02-12 @ 13:29:45
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0