Såhär blev våran kväll.

Hej alla vackringar!
Vi kom iväg senare än tänkt.. Vi åkte till en kinaresturang och ja, skulle äta där.
Det var vid tebban lite längre ifrån.
Men vi beställde 4 smårätter för 99:- styck.. + efträtt som ingår (friterad banan med glass)
Men det var inte så goooott precis , maten. :S för ja.. det var inte gott helt enkelt?
Men sen så , eller vi blev inte nöjda med maten.. men det får man tåla. Bra att testa på lite, men det har i alla fall varit mysigt men sjukt tråkig dag!
Men i alla falll ska jag och mamma nu baka SCONES! :D:D:D:D:D det är ju sjuuukt gott. Så vi ska gotta oss och dricka te och jag ska ta en ananas-splitt också för min hals somjagfortfarandeharonti. Men ja.. vi ska kolla på TV och allt sånt kul, så imorgon så är det dans somjaghoppasjagkangåpå som jag älskar. dansdansdansimitthjärta.
Men nu ska jag bakelibaka dåra så ja..
♥ .scooooones i mitt hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0