såhär kul har jag..

 

- Tio frågor om dig själv
namn? - Michelle
när fyller du år? - 8 november

 

några piercingar? - bara i öronen.
vad har du på dig just nu? - myskläder. - sjuk.
vilken årstid är bäst? - Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Min garderob är full med nya kläder, sovmorgon och jättegod frukost!
vad tycker d u mest om hos dig själv? - venne :P
vad är du bra på? - Haha vet inte
vem älskar du mest på denna jorden - Min familj och mina vänner
vilken sak i ditt rum använder du mest? - Spegeln, sängen, datorn

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - kollat på film
vad ska du göra nu? - kolla på TV + läsa bloggar
har du gjort något dåligt idag? - har jag säkert.
vad har du ätit/druckit idag? - god frukost, äpple, oboy.. ja typ det.
har du duschat idag? - nepps
vad händer imorrn? - vet inte om jag fortfarande är sjuk då.
går du i skolan? - aa
har du varit i skolan idag? - nej
-KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - Nää inte idag
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk?- vetinte haha  
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Haha, nää
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ohja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - lite både och.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha typ när jag var jätteliten
Vem sov du senast bredvid?- Min hund :P
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vetinte

 

 

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Hahah nej?
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ska se bra ut. humor är ett måste, snäll och omtänksam, bry sig om mig, vara mogen, osvosv.
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - therese kanske :P

 

 

vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Linnea
vem är snyggast av dina vänner? - ahah ?
vem är mest partyprisse? -  venne
vem är den du helst har filmkväll med? - beror på
vem av dina vänner är sötast?- alla ofc haha <3 

 

 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Alla.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå
vem ser roligast ut i din familj? - va ?
har ni något husdjur? - yeees
vem har du mest gemensamt med?- hmm mina systrar. tror jag ?
vem står för underhållningen? - vetinte

 

 

vem sover du oftast med? - sover med min hund.
roligaste kvällen med familjen? - jag vet inte

 

 

- ANNAT
Hur mår du just nu? -förkyld, ont i halsen , trött m.m :s
Har du piercat dig? - bara öronen.
Är du hungrig nu? - nää
Vad är klockan nu just nu? - 15.17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook & bloggen
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- Mamma
Vem ringde du senast? - orka hämta den och kolla
Vem sms:a till dig senast? - Daniel
Vem sms:a du till senast? - Daniel
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - några minuter sen ?
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - samma

 

 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - ne
Har du sminkat dig idag? - nej inte när jag är sjuk.
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - orka det nu

 

 

Vilket är ditt favoritband? -  gillar inget BAND
Vad gillar du för musik?- det mesta

 


 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - haha jaa
Har du fler än 3 jeans? - yees
Har du fler än 5 tröjor? - jaaaa

 

 

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ibland
Använder du wax? - öh nej
Använder du ögonskugga? - nepp
Använder du kajal? - nepp
Använder du hårspray? - torrshampoo
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - Ja?
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ibland glömmer jag :P
Använder du läppglans/läppstift? - läppstift om jag är torr om läpparna annars glömmer jag oftast. xp
Använder du brunkräm? - nej inte brunkräm  :PP !
Använder du rouge? - nepps
Använder du puder? - nepps ibland kanske ?
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - aldrig .
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -  öh nej ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0