shoppat !

Helluuu !
Jag har fortfarande väldigt ont i halsen,därför kunde jag inte va med nån kompis och smitta dom o så.. så jag var med mamma, vi gick först en promenad med Mimmi. Efter det åkte vi till Kista Centrum. Jag shoppa lite grejer (VISAR ALLT I NÄSTA INLÄGG.) Men japp.. vi åt på Mcdonalds och ja... shoppa tills nu ! Det gick bra !  Och jaaaa...
ikväll ska vi kolla på film och kolla på melodifestivalen. En  haha :P
Jaja men jappps.. nu ska jag visa sakerna jag shoppa i nästa inlägg.
<3
ÄR heeeelt ny på Photoshop och kan typ ingenting men det här är dom första jag gjort.. fail men ah. :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0