Varför är jag inte i skolan nu ? ;o

Hej och Godmorgon alla!

Idag när jag vaknade så hade jag jätteont i halsen och var förkyld.. så jag somna om för jag vill inte gå till skolan och smitta dom andra. Så jag är hemma idag och tar det lungt och försöker bli bra & frisk.
Just nu så sitter jag i soffan med täcke över mig och en kudde bakom mig. Jag har TV:n ungefär framför mig , och det är skidor på den, det är mest pappa som kollar på TV. xp
Till frukost åt jag 2 mackor och nu är jag proppmätt. xd<3 Men .. hoppas skidorna slutar snart så jag kan kolla på film. Eller om jag typ kollar på film på min dator eller något programm på datorn typ på tv4.se eller svt.se eller nått? Ahja. Men nu tror jag att jag ska läsa lite bloggar och göra nått asså film.
Men vi hörs sen !
KOMMENTERA TACK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0