Varit med Linnet Pinnet

Heellu !
Har inte kunnat skriva så mkt, för efter skolan åkte jag hem till linnet, :D och ah, vi typ skratta så vi fick kramp och dansa med aaaashög musik och typ tog lite bilder & filma och hade det kulkul ! och vi skulle skypat med nicke och theo men asså hon hade inte skype, och vi skapa ett konto, sen när jag ringde dom när vi höll på aslänge så skulle dom på streetdansen. hahahha fail ! aja. Men jag kom hem typ vid halv 7 nånting och åt lite middag. Och klockan åtta ska jag på cykelpass i en halvtimme och sen core (magträning) och ah.. Men nu måste jag typ göra mitt specialarbete o så.. thehe. Så det blir inte så mkt mer bloggande tyvärr idag. SRYYY. Men ibland blir det så. Man hinner inte allt, men nivet jag har ju ett liv utanför bloggen också? man kan ju inte bara blogga. det fattar ni väl ! xp
Och ah...  Och sen så kommer jag inte blogga nånting mer idag. för kommer hem vid halv 10 ungefär. och då ska jag bara gå o lägga mig ! men träningen är så viktig och jag vill göra det och känna mig bra o så. heheh .
lite bilder från idag.
fiiiiiiiint.
WARNING ! skrattatack pågår..
- får räcka.- OBS: TAGET MED LINNEAS PAPPAS GAMLA IDIOTISKA DUMMA WEBBKAMERA SOM KNAPPT FUNKAR-
puuusss <3 syns typ imorgon eller ikväll om jag är snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0