2011!!

första bilden vi tog med den.. det var innan vi gick & innan fixningen. :P
uusch bjuuder!
mami o papi §
'denise <3
nu har vi kommit till Therese. :P
liteeee av fyrverkerierna ;D
therese och hennes katt. (:
kaatten
söööt
söt cheeey <3
usch..
oxfilé, det var vår varmrätt. :D såå gott var det. <3
hahahaha uuusch på miiig, jag var nära på att sätta ruta på mitt ansikte.. :c men jag är snäll nu!!
våran efterätt asså,hallonkaka med jordgubbar & grädde. :D :P
haha snygg hatt. :P
hej
bjuuder
haha jag lekte lite med katte, asså med pinnen, och katten älskar det ! :P
--
NU ÄR VI UTE:
jag, therese och hennes mamma. :D jag blundade nästan dock..
Michelle + Therese = bästavänner föralltid ! <3
skååååååååååååååååååååååååååååååål för 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------
skiitt detdär tog suuuperlång tid. :S , dock hade jag måånga bilder till, gustav var med på måånga bilder också men jag visste inte om jag fick visa ditt ansikte! därför!!
--
men nu ska jag berätta om nyår!
Först så kom vi dit , jag kom dit 6 typ. och dom andra halv 7.. och ah, när jag kom dit så tog vi lite bilder, och gustav visade youtube klipp.. vi spela roliga spel på datorn jag,therese & gustav. Så höll vi på med katterna tills vi skulle äta för rätt, och det var hummer. det var faktiskt gott även fast jag inte är stört förtjust i kräftdjur.. men det var gott!
Så lyssna vi på hög musik, sjöng, spela, va lite med katterna, tog kort, jaa.. mycket till. til varmrätt var det ju oxfilé med potatis. det var gottigott. Efterätten var den där hallonkakan. :D
jaa.. så gjorde vi myycket och hade jättemysigt & kul !
sen så klockan halv 12 gick vi ut och börja smälla några raketer för vi skulle kunna koncentrera oss på våra och dom andras sen. men dom var stoooora ! vi hade värsta stora, för therese familj hade köpt bombgrejjs, och det ar jättemycket raketer som flög upp och det ar jättestora och häftiga!! annars var det ganska mycket andra som var vackra o fina. :D :)
--
men det var lyckat och jag är nöjd!, men nu måste jag packa o så.. farmor kommer sen och sover över, för hon ska ju passa mimmi i 2 veckor imorgon när jag åker 12 på dan.. och då har jag dålig uppdatering bara satt ni vet! men ah, annars ska vi nog inte göra nått annat än att packa, och prata med farmor vad som behövs göras osv..
puss. <3

Kommentarer
Postat av: acke<3moa

jag åt också hummer till förrättXD

2011-01-02 @ 10:51:28
Postat av: mich

haha okej. :p

2011-01-04 @ 01:49:07

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0