cp internet !

haaatar att det ska cp:a hela tiden, har försökt bloggar & så men det går nt bra dx Jag har iaf vart med Mois idag ! och detva kuul! Vitog kort md webben, danswii, spela in videoklipp, dansat och massa mer ! jättekul dag! :) Vi gjorde en speciell grej, vi tog 2 apelsiner. (1 var) och då gjorde vi ett hål i dom. ganska stort, så ränsar man lite där i, sen häller man i socker och sen så dricker man den. och det var sjuukt gott ! :D <3 Men i allafaaaall. Vi va typ länge, hela dagen. och nuär jag hemmaaa. xd orkar int lägga upp webbbilderna nu, men sen eller imorgon. nu ska jag äta kött, mamma & pappa ropar nu.. så vi syns sen ! puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0