Dag 1. - om mig

Jag heter Michelle Desmond och är född 1999.
Jag är en väldigt nyfiken, sprallig, konstig, ovanlig?, pigg, typ den som pratar och den som nästan ALLTID är glad.
Jag gillar att busa & skoja med människor & att göra andra glada.
-
Jag bor i ett vitt stort hus i Stockholm, och jag mor med min hund, min familj och min syster. dom andra 2 bor inte hemma hos mig.
-
Mina favoritämnen i skolan är Musik, svenska, hk och idrott.
Som ni kanske förstår är jag en musikgalen människa som ÄLSKAR musik mest av allt. -nästan. och sjunger typ jämt. i <3 IT. MEn jag går i musikskola och sjunger jämt.
jag är den jag är.
Jag är en galen person. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0