Dag 6. - Min bästavän

När jag flytta in då var jag inte ens ett år, och då helt plötsligt efter ett år när jag var 2, föddes du. Vi börja träffas när hon var 2 och jag 3. Då lekte vi, asså bebislekte :P.Du bodde precis brevid mig.
Och vi had jättekul ! Vi lekte varje dag, vi var bästisar och åren gick tills jag 6-7 och du 5-6 då vi hade en period där vi bråka mycket, men blev vänner efter 5 minuter. Då när du skulle gå när vi var osams, sprang du ut genom dörren, och då sprang jag efter, öppna dörren och skrek " AKTA DIG FÖR BILARNA" . Det blev en vana och jag sa så hela tiden. Vi har varit bästisar i flera år och jag kan berätta precis allt för dig ! Du är verkligen en bästakompis för mig.
När vi var mindre lekte vi mer varje dag, varje sekund, men nu inte lika mycket, du har dina kompisar och jag mina, känns det som. Men när vi väl träffas & är med varann har vi grymt kul och vi gillar samma saker att göra. du är med dina kompisar nästan varje dag, och vi glömmer varann ibland. men det får ändras ! <3
Du är värkligen värd guld och jag tycker om dig jättemycket !

Kommentarer
Postat av: johan

2011-01-26 @ 15:44:10
URL: http://http://michelleblevnamnet.blogg.se
Postat av: johan

går hon i ytterby

2011-01-26 @ 15:46:11
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0