Dag 9. - Hur jag tycker en kille ska va och se ut.

HOPPAR ÖVER "MIN SLÄKT" ORKAR INTE .. HUR SKA MAN FÖRKLARA DET. KAN INTE ALLT UTANTILL ! TAR NÄSTA..

---
hur jag tycker han ska vara..
Jag tycker en kille ska va omtänksam. Han ska vara rolig att vara med, visa respekt och inte typ säga: Och ?" om nån säger nått utan visa respekt. Man ska kunna skratta med han och prata om vad som helst, man ska kunna lita på honom. han ska inte vara en larvig person som springer runt och larvar sig och kastar grejer och sånna där bebis-saker. Utan var normal och va sig själv. Va md och lyssnar på vad man säger och kan kunna prata.
---
hur jag tycker han ska se ut...

Hur han ser ut är inte lika viktigt hur snäll och omtänksam man är. Men man tänker ju lite på utseéndet också. Det gör egentligen alla? man blir inte så lockande kanske om nån har utstående tänder, gula, håret ofixat och dom som har helt crazy kläder som ser ut som en som jobbar på en soptip. Men asså. ni fattar!
jag tycker han ska ha ändå bra stil och kanske inte utsvängda byxor och spiderman tröja.. lixom lite mer stil !
jag går inte mycket på längden alls, jag skiter i den, men man vill ju helst ha en nästan i samma längd, men egentligen spelar det ingen roll! TYCKER JAG !
Men annars ska dom ju vara sig själva. - Man vill ju inte ha nån som inte är sig själv.

-
jag tycker såhär, kanske inte du ? men jag är jag, och jag kanske har andra åsikter än vaddu har? jag får tycka och tänka hur jag vill. Men så tycker jag. §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0