Familjen Annorlunda. §

Hejhej !
Nu sitter jag här vid TV:n och kollar på familjen annorlunda, den är helt ok, ett programm man kan kolla på som är mysig. Har precis ätit en god färsk apelsin och en asagod muffins med chokladsmak och hallon i. Blandmuffins. Mums !
Nu är det reklam på det, och hopps, nu börjar det. så nu ska jag kiiiila dåraa.
dock målat naglarna i grön/turkos. (Ser blå ut på bilden) och jag har tagit bort franska pedikyren för en knäcktes av och då tog jag bort dom för det såg cp ut då. så jag har vanliga nu som sagt. xp
PUSSS §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0