i'm hooome ;)

Heelluu !
Nu är jag hemma ! det var kul att träffa Mimmi igen!!
När vi kom hem så var Nathalie, denise, farmor , farfar och mimmi här. dom hade fixat godis till oss. :) men vi kom in, visa alla grejer, och visa alla bilderna !
Men jag laddar upp bilderna efter skolan. för hinner nt nu.. men då kommer doom. <3
men ah, har inte så mycket att säga.. men usch vad kallt det är här. :S
okeeeey nu ska jag göra iordning mig för skolan & kolla på tv.. JAG VAKNA 6 OCH KUNDE INTE SOMNA OM, jag gick upp istället, man har inte riktigt sställt om sig.
ett smakprov från thailand (y'
puss. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0