jag lever !

Hej !
HAr inte kunnat blogga så mkt idag, eller ingenting rättare sagt. Inte hunnigt.
Jag var med Tessy hela dagen. :) vi typ först så var vi ute och tog bilder. xd dom får ni se snart. xp
Men sen åkte vi en  snabbis till tebban och kolla lite, och hjälpte tessy med några presenter till några kompisar.
Efter det  så åkte vi hem och rita, spela spel på mobilen & med gustav. Sen så bakade jag, tessy & gustav kladdkaka ! och den blev suuupergod !
Och ah.. sen kolla vi på TV och åt den goa, och sen gick jag hem för hon skulle på fest. xd men ah.. nu ska jag äta.. bilderna kommer efter maten. måste kila .
-
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: johan

vem e tessy? och vem e gustav?

2011-01-23 @ 10:51:47
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0