"jag rappar på och sääljer mina skiver"

Hejeeeee !

Soooorrry att jag är sämstare än sämstas på att uppdateeeera! skäääms !
fy på miiig. D: men igår så var jag, mamma, pappa och mormor på massagestället och jag gjorde mina naglar. accurity eller vad det heter, så dom är långa och snyyyyggast !
hahah, och det var 2 och en halv timme att vänta & göra det, men vill man va fin får man lida pin ! xDDD
 
Men idag var vi vid poolen och jag va med tilda (somvanligt?) och de va kul ! vi skulle göra en lek och haha, när man skulle hoppa under vattnet så skulle man ha en roll som tex: Cool, konstig, rolig, kaxig, petig osv. xp hahaha apkul !  när jag skulle spela cool så sa jag med häftig röst (mörk) : Haaaallådära kööötta o blåbära, yooooyoooooo, yeeee. och alla kollade på mig, hahaha ! och "här kommer stora tobbe trollfet." och då sa tilda fel såhär: "meh h jag bryr mig inte om din lilla tobbe fetcar"  hhahahahahaha det lät jättejättekuuuul ! hahaha. men vi skratta och så tills vi drukna. D: 

Men i alla faaaaaalll. 
Sen åkte vi till karon, utan tilda. haha men vi lämna mormor i en salong för hon skulle fixa naglarna, och då gick vi och kolla lite i tälten (marknaderna) och jag hitta en burberry bikini i rosa. snygg är den. :) och jag hitta en Ed hardy klänning/nattlinne. :) Och sen så åt vi jättegod mat, spagetti carbonara. feeeeeeeeeeeeeet. tobbe trollfet.

ooh ahh... får inte sitta föör länge för snart går våran datatid ut och då blir det dålig uppdatering, men jag kommer hem på måndag och då blir den lika bra som förut. ;) thaha.

Nuu ska jag spela spel och lyssna på dom skrikande thailändarna på TV... haha nejmen musik.. xp

sen imorgon eller när jag kommer kommer hem.


vill inte hem till sverige, fast ändå lite. finns så j** många jag saknar brutalt mycket..
saknaR:

*systrarna
* alllaaa klasskompisar
* bästisen teesssy    
*miiimmiiii plutt
*juuuulia
*och några till... <3


(juste, rubriken... hahahh pappa kolla på TV och de va en rapplåt och typ han tror att han ä så duktig (asså han som sjunger.) och då sjunger pappa en liten rapplåt " Jag rappar på och säljer mina skivor. " 

hahahahahah det lät skitkul !! :P 



Och här på hotellet har dom ett bröllop idag, några från australien. Och dom gifte sig här, hela släkten var här och det var jättefint fixat & allt, så jag har varit med om ett litet bröllop också... xp det var liiiite boring.. 
domstår och skriker där ute och jublar & allt. apjobbigt.... men vill man va fin får man lida pin... hahaha inte så passand sak att säg, det kan ju hon säga, fast hon var ful.. hahahqh nej men hejdå.
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0