kackelackor - är det äckligaste.

Heeeje!

Idag så har jag varit med Tilda hela dagen. Vi gick upp och åt frukost & sen så bada vi lite och det vanliga mest. - hela dagen. Hahah vi rita också.. vi gjorde en teckning till Pai (handuvetsomjobbardär) hahaha. Vi gjorde en failad gubbe och gjorde en pratbubbla där det stog: "HAI I'M PAI."
Hahaha, men han var inte där idag, han skulle komma imorgon. Och då skrev vi på baksidan av pappret " GIVE THIS TO PAI"   med stor text. haha och då lämnade vi det till några av killarna, det var gaaanska pinsamt haha så vi slängde oss i poolen med asgarv!! xd Och alla som jobbade kollade på den, skrattade och gjorde tummen upp åt oss. Och innan så satt vi vid poolkanten och pratade, då kastade några killar is på oss. Det var aaaaaaaaaaaaaaaskallt! men den smälte innan vi tänkte lägga dem i tröjorna på dom. hhahahah!

Men idag var det sjuukt varmt! Den varmaste dagen faktiskt. jag doog nästan!

Men sen typ klockan 5 gick vi ut och skulle äta med Tildas föräldrar igen, och då följde mormor med. Vi gick till en resturang som heter "TOMATO" och jag tog pizza! Apgott! men medans vi väntade gick jag & tilda för att leta efter nått. och det var en kille som följde efter oss. ap läbbig. :S Menmen :P Jag & tilda hittade en varsinn tröja där det stog " The rolling stones" jättesnygg faktiskt ! Jag köpte den i rosa och hon i vit. xp :)
 
Men efter maten gick vi och gjorde massage, jätteskönt. Jag och tilda tog fotmassage igen. - men det är ju skönt!

Efter det var den kanske halv 9 ? och då gick vi och köpte gooodis. lakrits & kola snören, turkisk peppar (lakrits), mentos och lite gott till. & chips. thhehehe. Men sen gick hon till mig en stund och åt en liten stund sen skulle hon hem. :D


Och nu sitter jag häääär och det är skönt här i rummet, men ute är det som i en bastu, helt sjukt! :O

Men klockan är halv 11 och vi ska snart sova, vi ska typ upp och träna tidigt imorgon. O sen kanske åka till patong eller nått. TYYYP DET.                  - med tilda asså.

Soorry men  nu ska jag dra dådå.. för jag har ju jooobbbiga dagboken kvar o så.. :(


längeeeee sen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( - från arkiiiivet - ) <3


pussssssssssssssar

( oj nu kom jag på rubriken javisst ja! asså jag & tilda skulle på toan, eller hon. Och då sprang jag & hon till en resturang för det var kris för henne, och då skulle jag passa där utanför hennes dörr, och asså vägen in till toan var hemsk och fruktansvärd, uuuuuuuuuuuuusch det var asäckligt! och då när jagstog där tänkte jag " hoooppas det inte finns några äckliga djur här.." Och då precis ser jag flera kackelackor springa nära mig.. jag stog och hoppade och ville att tilda skulle komma ut, och när hon kom ut var jag vättskrämd och sa: "AKTA! det värsta djuret är här, gissa vilket" då sa tilda: "Vaaaa? va..va vilket?" "KACKEEEEELACKOOOOR!" så prang vi allt vad vi hade tillbaks till dom andra.

uschfyfarao.










( ingen orkar läsa allting, kommentera om ni gjorde det, tack. xD) <3

Kommentarer
Postat av: matilda igeen! :)

Jag orkade läsa hela!! :D haha

2011-01-12 @ 16:53:00
Postat av: Denise

Jag läste varenda ord!! ;) <3

2011-01-15 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0