myggbett är det värstaaaa!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch! 35 styckna på halva mitt ben det är förskräckligt ! blä!


Men nu ska vi vara pooosetiva! Idag så var vi och träna med mormor och det gick bra, vi åt god frukost och så bada viiii. Vi var mest vid poolen. BADA MYCKET. o jaa.. sen gick vi runt och kolla & gick långt. Jag köpte en svart kjol och lite underkläder bara. :) bara det. <3 men imorgon blir det mer med mamma & pappa bara utan mormor för det blir lite förr jobbigt att gå fööör mycket. :P

Men nu sitter jag här och precis skratta åt vad pappa sa när han kollade på en bild på sig själv. såhär sa han:

PAPPA: - äh det ser ut som gustav wasa där bak.
JAG & MAMMA: - haahahahahah!

Det lät aaaaaaaaaaskul ! :P haha <3

--
Men jag kan knappt hålla ögonen öppna.. ^^ så nuuu ska jag vara social och sen sova ! trötteeer ! jag har jobbiga dagboken kvar.. får skriva imorgon pallar inte.


PUSS PUSS. (L)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Ojj :( Stackars dej!

2011-01-07 @ 15:44:47
URL: http://wilmajaadendarsota.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Uuuush! Jag hatar också myggbet!!! :(

2011-01-07 @ 15:57:11
URL: http://mathildaklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0