När jag vaknar nästa morgon kommer jag ha magrutor !

Asssåååå shiit, efter skolan dansa jag med Therese. Asså på dansskola typ haha, och det var ashård träning !
Asså 16 vanliga sitaps utan nudda marken med huvet, sen 16 sitaps åt höger, sen 16 till vänster, och sen 16 till höger & vänster asså sicksack typ. och vi gjorde det 3 gånger i rad ! jag doooog nästan. :S
uschusch, vi ska göra det varje gång, hehe. men dansen var ascool , asså låten var bra och så.. Dansen sluta 16.50 och då åkte jag hem och gjorde läxan. Till mat var det lax, och det var jättegott ! och nu sitter jag här och har gjort en header åt Mathilda, hoppas du blev nöööjd. <3
Men i allaa fallllllll ! , jaaeee............................ vet inte vad jag ska skriva ? theheh. men n ska jag typ kolla TV o
så..
Puuusss. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0