Nu kör viiii !

Hej alla !
I morse gick jag upp och tog en färsk macka med ägg på. Härlig start på dagen med det fina vädret ute. Sen åkte jag och mamma och träna, jag cykla, gjorde nån rosak, styrketräning m.m. Och jag köpte ett GYMKORT ! nuuu jävlar !!§ Jag är asaglad ! Men sen åkte vi hem och då duscha jag och tvätta håret. Sedan så tog jag en härlig skål med blåbärsyogurt och njöt av dagen, och kände hur bra jag mådde.
När klockan var 2, åkte jag, mamma och pappa till farmor och farfar, på middag. För farmor fyllde år. Och maten var sjukt god ! Det var schnitzel som dom hade gjort själva, med potatis och nån sås. Det var jättegott. Till efterätt var det först lite fruktsallad på botten av skålen. Sen så tar man kardemummaglass över och det var jättesuperdupergott! mmmmmmums! Men sen så hjälpte jag farmor med hennes dator och lärde henne massor med saker. Men sen åt vi lite tårta, och sen åkte vi hem. (:
OCh nu är jag hemma och ska precis göra mitt specialarbete... så ah.. vi får se när jag skriver o så.. värkligheten är viktigast !
kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0