ny väska + solhatt & ett litet gulligt hårspänne ! ;)

Hej bloggen! hur har ni det i kylan? ;)

Själv i värmen har jag det braaaa!
idag har vi varit i poolen och badat. :) vi har bytt hotellrum till ett bättre & skönare område!
Vi har ändå badat mycket & sola. har fått lite färg ändå redan. :) jag ska bli brruuuunast ! ;)

Till lunch åt jag en sandwitch med ost & skinka o pomfrites. Sååå gott! :D vi åt vid poolen där nära. Vi tog också bilder men jag glömde uppladdningssladden till kameran (!?) så jag lägger upp alla bilder när jag kommer hem! :D

Men i allafall, på kvällen gick jag, mamma, pappa & mormor eller vi åkte tucktuck till lilla "staden" och gick runt o kolla. Vi sätte oss på en resturang och jag var INTE hungrig. Men det var dom andra. Så mamma tog lite friterade räkor med sås att doppa i, pappa tog en "ton kakai" det är sjuuuukt gott! Och mormor tog en tomatsoppa. O jag tog innnget. :P jag va ju iiiinte hungrig som sagt.

Medans vi vänta på maten gick jag och mamma en runda & kolla på sakerna. För mormor orkar ju inte gå runt bland alla människor när hon är 85 år!

Men jag hittade en ADIDAS väska i rosa. :) den kostar 600 hemma. Men vi betala 500 bath (100 kr) Det var väll braaaa? ;)) och ett gulligt blomhårspänne som var rosa & fint. Det kosta 20 bath (2 kr) hahha. bra. ;)
OOOOOch innan vi badade i poolen idag gick jag och mamma en runda här i närheten för att kolla efter en bikini till mami och mig. men vi hittade ingen till mig, men till mamma. jag hitta en rosa solhatt, jättesöt. det är bruna pärlot o så på den. kan visa på bild när jag kommer hem. :)


Men nu sitter jag här och är jättetrött. Klockan är halv 10. Jag kommer nog sova gott inatt!
Vi kollar på skidor på TV och äter lite chips. ska snart läsa min bok och sen sova. Vi ska  upp 8 imorgon och äta frulle.

men nu ooooorkar jag inte blogga mera! ingen orkar läsa, i think. thehehe. Meniallafaaaall. ska göra nått annat nu och va sociaaal ! pusshej. <3

Kommentarer
Postat av: Natta

kul att du skriver och berättar vad ni gör, så man kan ha lite koll på er här borta i kylan ;) hälsa alla så mycket och njuuut! PUSS!

2011-01-05 @ 16:00:02
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/
Postat av: Wilma

Åhh jag vill också vara i Thailand! Lyllo dej! <3 :)

2011-01-06 @ 11:30:02
URL: http://wilmajaadendarsota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0