packat klart inför imorgon!

Hej!

Idag var vi vid poolen, eller vi va på stranden först och ta det sista i solen! jag blev lite brunare, bra de iaf, men sen va jag med tildis & bada den sista dagen med henne & i poolen. :( :'(

Men ah, sen åt vi middag på hotellet, pizzaaa ! gottgott !
sen så sa jag farvääääl till min älskade tilda. :( nejmen vi kommer ju träffas igen. xd
och så gick vi och sa hejdå till massagesörerna eller vad det nu är för nått. xd thehe..

sensåååe gick vi upp & packa för fuuuullt ! heheh, men efter det så tog vi en stor färsk ananas ! :D goooott !

Men nu sitter jag här och slappar. är helt slut, har gott jättemycket idag, gick promenader & sånt..

jag vill inte sova, vill va så trött som möjligt på flyget imorgon.

blir ingemer bloggande tills jag kommer hem vid 4 imorgon.. åker härifrån 4 på morgonen, o ah.. men vi syns när jag kommer hem till det kalla.


imorgon ska jag få träffa dig älskling <3



puuuuuss, hejdå thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0