Paradis ♥

Hej igen! :)

På kvällen nu så åt vi på världens finaste resturang, asså guuuud vad vackert! Värsta paradiset! Det var guldigt, fontäner, elefanter (låttsas) och växter som en regnskog och typ ett vattenfall. Och i badrummet var det helt sjukt! Det var en liten gång in i guld, och vackra tavlor, sen kommer man in till tjejtoaletten eller killtoaletten, och där inne os tjejerna var det blommer (orkidéer), Guldhandfat med sten. och det var också nivet där det finns tvål där man kan pumpa ut det, så var det en "burk" som satt på väggen, och det var glittrigt, svart typ typ på det och där skulle man ta fram handen och det kom tvål av sig själv. Samma som i vattenkranen där vattnet kom automatiskt när man håller händerna där! och toaletterna var jättefint & lyxigt! Gud! jag dog nästan! thahah. Men vi tog massa bilder och där o så. Men som ni vet glömde vi uppladdningssladden. SMART?

Menmen ALLA bilder kommer sen! vi har tagit 600 bilder på en vecka! ;o och det kommer som sagt då 600 till nästa vecka. haha. ;) men det gillas va?! ;)


Men nu ska jag iallafall spela spel, göra iordning mig, kolla på TV, va social så...

fjortis



♥TJINGTJING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0