Skaaadad !

Jaaa! Idag så stuka jag min fot och det gjorde skitskitskitont! och nu kan jag knappt gå.. :(

Men idag vakna vi 8 och gick och åt frulle, jag åt yogurt & chokladflingor, macka med jordgubssylt & lite bacon m.m. :D
Sen så var vi bara vid poolen o så idag.

På kvällen gick jag, mamma, pappa & mormor och gick runt stället där och kolla efter grejjer till oss & ett bandage till mig med min fot. Och det hittade vi. Vi hitta också en gullig solhatt till mormor, haha. :P Den var ljusblå & blommig. :D

Men vi gick runt där & åt på resturang, jag tog pasta karbonara, mormor omelett, mamma kyckling med cashewenötter (stavning?), pappa stark kyckling grejjs. Det var jättegott. :)

Men sen gick vi på massage vi 4. Jag skulle göra 2 flätor i mitt hår, men jag är så håröm och dom drog jättejättehårt så jag bad dom att sluta. :P Men jag fick en klubba medans jag satt i sköna fotöljen och vänta på att mamma skulle fixa klart sina naglar + få massage, mormor skulle få massage på benen, armarna, händerna, axlarna & nacken, och pappa sin fotmassage. Det tog ett tag och jag asgarva åt ingenting. Det var för jag var så trött. hhahahaha. om som masserade skrattade också. :P dom var supersnälla mot oss! dom är så snälla där!!

-
Men nu är jag sjuuuuuuuuuuuuukt trött och vill sovasovasova. och jag måste skriva i min dagbok för att sen läsa upp den för klassen. buuhuuu. ;( det är boooring att göra det på semestrar. Jag har inte skrivit sen den 4.. ^^ men skriver allt imorgon.

Ska sova nu, klockan är halv 11 här. Så pusspuss ha en bra kväll för er och natt för mig. thhaha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0