Tildaaa <3

Hon är jättesnäll ! vi hade superkul idag!
Först så vaknade vi kanske 8-9 typ.. jag gick upp och läste och vänta på Tilda. Sen åt vi god frukost tillsammans och det var gottgott ! <3 Och sen så badade vi lite, gick promenader, gick ut på gatan och köpte glass, åt klubbor, läste, sola, rita och massa mer! superkul dag! :)

Och vi lekte med en kille som jobba där thaha, han heter PAI och är thailändsk dådå.. och så skrämde han oss & vi skratta jättemycket. Och det var flera killar där som busa & lekte med oss, och vi bara garva ihjäl oss? xd
Men det var jättekuuul ! Vi säger: HAI PAI när han går förbi & Goodbai pai när han går ifrån. hahaha. xp

Men klockan 5 gick jag upp till mig & tilda till sig. Vi gjorde iordning oss & jag vila en stund o duscha o så.
Sen så klockan halv 6 möttes jag & tilda vid poolen och satt och prata & fixa oss lite till. Seeen så gick hennes familj, min familj och jag och Tilda. Vi gick till en fin resturang, och medans vi vänta på köttet vi beställde gick jag & tilda själva en bit för att köpa ett par skor för jag fick skoskav & hon också. Så vi gick och köpte ett par till mig och till henne, mina var röda och hennes var blåa. Likadana. Inte vääärldens snyggaste, men hitta inga andra och viktigaste att det är sköna skor jöö. ;)

Men när vi gick vår mat var det läääskigt gott. Jag och tilda tog samma sak, det var kött, beasås  & potatisgratäng! såå ah, det var fin mat & så. GOtt kött, helt perfekt !! :D nöjd med maten som faa.n

O efter maten gick vi runt och skulle shoppa & kolla lite på marknaden och då var den 10 på kvällen typ. Jag hitta ett skitfint Tomas Saabo armband i vit och fina barlocker på! Jag pruta ner till det minsta som gick. 250 för det. bra pris för det ´dyyra märket!

Men sen så gick vi på massage, jag & tilda tog fotmassage. xd det var sköööönt, men vi satt och asgarva där, det var liite pinsamt för alla kollade på oss då. Men det kittlades ju ! :s men aja.. hahhah gud så vi skratta, dom som masserade skratta också med oss. :P Men sen så hade vi fingrarna i sånnadär fiskgrejjsimojs asså där fiskar suger bort gammal hy. Asså det kittlas så mycket och det är flera 1000 fiskar typ, ap läbbigt! men vi klara det..lite grann. XD

Sorrryyy men nu måste jag gå för den är 12 och jag är heeeelt slut! Imorgon ska jag vara pigg och kanske åka till Patong med Tilda o så imorgon. Jag hoppas. <3

Sååå jag hör av mig imorgon när jag har tid & så.. kan inte alltid blogga och bara skriva minst 1 inlägg om dan.. men när jag kommer hem blir den minst lika bra. ;)

gammal



pussssss

Kommentarer
Postat av: Tilda, Denise andra syster! :D

Är sååååååå himla avunsjuk på dig! Vill också vara i Thailand, hoppas du hade jättekul! Du får hälsa värmen och Thailand ifrån mig :)

Kram

2011-01-11 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0