tyrkisk peber

Hallådär kött & blåbär!

Nu har jag kommit hem från Patong . Jag var där med Tilda & min familj och hennes.
Vi var i centrumet & kolla ett tag. Jag köpte 3 supersnygga nagelack och ett par fina badshorts för tjejer. :)
& en bild på mig, mamma och pappa och togtyp kortet och lade den i en kub med svartvit o så.. svårt och förklara. ascool!

Men sen så gick vi och åt mat på en resturang, och det var sådär maten, var inte det godaste. xp menmen.. Vilgot skrek jättemycket för .. nånting? o ah.. sådär haha. men sen så var klockan typ 8 så åkte vi hem. xd och då så åkte vi taxi då.

Och nu sitter vi här, eller jag då. och vi har ätit lite tyrkisk peber som är gott, alla säger att det är starkt men jag tycker inte det? lakrits är så jammi !
Men nu ska jag typkolla på TV och skriva jobbiga dagboken som är ett MÅSTE. Såååå.. vi ses imorgon.

jag och mamma för ett tag sen.                                    -      blekfisar




PUSS

Kommentarer
Postat av: Natta

fina ni är <3

2011-01-13 @ 19:44:48
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0