Vatten i örat. ^^

Hej!!

Idag har jag varit vid poolen idag, träffade en kompis som hette Sofia, hon var snäll. :) vi var med varandra hela dagen & bada med hennes lillebror som var 7 år. Och dom åkte vid 3 typ för att utoch handla lite grejer och dom är fortfarande inte hemma och den är halv 6?! ;o ^^ så man uuundrar ju lite :O

Menmen. Jag, mamma, pappa och mormor ska gå iväg vid 6 och äta middag, meen det är om en halvtimme, och ska sova en stund så jag blir piggare sen för jag är sjukt trött!

OOm ni undrar över min rubrik så fick jag massa vatten i örat så det sitter fast där typ och det jag skitont. FÅR INTE UT DET! det värker och värker..

Men men.. får hoppa ut det. xd
NU SKA JAG DRA SÅÅÅ.. jag hör av mig till er ikväll & senare. xp

(arkivbild från studion med syster)


Pussar ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0