Awesome dag!

Just nu sitter jag här i sängen och chillar med min älskade choklad ! Har haft en asbra dag idag! :)
Jag gick till Therese vid halv 12 ungefär. Då var vi ute och prata, sen så satt vi på studsmattan och hade krocket pinnar, två stycka i händerna. Sen så puttade vi bollar på varann och hade skitkul. Haha de låter lite konstigt. :P
Men sen så kom Gustav och hans kompisar Tim & Albin till oss och då lekte vi dunken ett tag och hadere skojigt!
Sen så ja .. packa jag och Therese picnik, bikini och handduk och cykla iväg till näsaäng, bara jag och therese.
När vi kom dit så sprang vi i skitfort och doppa oss, kände inte äns på vattnet innan! Men de va sjuuuuuuukt varmt i vattnet! Helt AMAZING skönt! Ja .. sen så åt vi lite melon och prata sen cykla vi tillbaks ! Så ja .. de har varit en mysig dag idag! Ahjuste, vi cyklade förbi affären och köpte choklad! :)
JAg och chokladen just nu .. och de är .. :
... MANGO CHOKLAD!



Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska va med Therese ikväll eller nått, vi får se hur de blir.. FAN VA JAG SAKNAR GABBI :'( Kom på de ny. Men anyyyway !
Mamma är och tränar så när hon kommer hem ska vi ta ett kvällsdop i havet för de va så otroligt varmt! Men nu mååååste jag på toa så hörs sen ! PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0