Deppdagar. -,-

Hej ..
Har haft förjävliga deppdagar & inte mått riktigt bra, fast de va från på morgonen igår. Jag kände mig piss hela dagen. De har inte känns bra med att ah.. jag har haft så otur! Har varit sjuk, exem i örat och ramlat på svanskotan som gjort att jag knappt kunnat röra mig på två veckor som har gjort mig liksom.. slö! Och igår.. först på natten drömde jag 3 mardrömmar om min familj. verkligen hemskt. Sen så vaknade jag, världens pissväder. Kände direkt bah "ÅH JÄVLA SKIT" för hade ju planerat massa kul som att bada i pool & typ baka sen sen blir de bara mos av de hela med vädret. + sen så börjar jag bråka med mina föräldrar och blir tvingad på en promenad och stukade foten  ( innan) som gjorde mig ännu "argare", sen har jag bara varit hemma på kvällen och deppat och varit helt .. ah jag veti nte vad, väldigt arg, ledsen & kraftlös, egentligen för ingenting, fast jo. Men jag vet inte riktigt. Jättejobbigt iallafall. Så jag mådde inte så bra igår så därför fick ni ett deppinlägg när jag skrev att jag aldrig skulle blogga mer, men såklart jag ska. Jag kan bara bli hur knäpp som helst.
Men tack till SARA som brydde sej iallafall. De gjorde mig på bättre humör, tack du e verkligen snäll, även fast jag knappt känner dej! <3 Kul att de är nåååån som bryr sej.
------------
Men berättar om vad jag har gjort idag EFTER, ska hjälpa till grannen för deras katt har klättrat upp i en ashög tall .. så ska hjälpa till. HÖRS SENARE ! Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0