Heihei allihopa..

Har inte bloggat på RIKTIGT idag. Bara blivit några tidinställda.. Idag har de varit en SKITDAG. Hände en grej i familjen som jag inte ska ta upp här men ja. Bättre nu iallafall.
vid 4-halv 5 åkte vi till näsaäng och bada lite, sen så handla vi så åkte vi hem, så såg min dag ut^.^
När vi kom hem så åt vi middag, kött, kyckling & korv, vi hade "grillblandning" O de va majskolv till :)
Nu ligger jag iallafall i min säng och lyssnar på musik & fixar bloggen lite med detta till menyn:
Ja .. lite småskit haahha xd
Men ja.. Ikväll ska vi nog bara se på film & äta lite gottgott och baka citronkaka.. Möms.
Men vi hörs snart elle sen eller nått. PUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Det har väl inte hänt något allvarligt i familjen? :o hoppas det int är/var så allvarligt! Allt är väl bra med dig?

2011-07-30 @ 20:09:30
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: Elin

Det har väl inte hänt något allvarligt i familjen? :o hoppas det int är/var så allvarligt! Allt är väl bra med dig?

2011-07-30 @ 20:10:58
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0