Helt jävla sjukt! 23 grader ute !

Heeellu, i'm back, men de är 23 grader ute NUUU och klockan är typ 12, eller meer! man bah " WHATA FLÄSKO!? "
Men jao, jag, mamma, pappa, ulrika & henrik va ute och kolla katten, den va uppe i en jättehög tall som var ungefär 10 meter upp ! helt 7kt !
Den är fortfarande kvar där uppe, tror jag. Så läskigt! Den blev uppjagad av en annan svart katt .. hemskt!
Iallafall...
Idag så vaknade jag vid 12 ungefär. SÖMNTUTA, eller nått ..
Men då så satt jag och gjorde nada till 1, då bestämde jag och mamma oss för att åka iväg och käka!
Vi åt på Wasabi, en sushiresturang ungefär vid näsbyallé, det var mums, sen vid 2 ungefär så åkte jag & mamma till denise i viggan, hon var med sin kompis, men jao vi var ute på hennes terass med poolen och skulle bada. Men de va asmycke klor + att de va inga plankor där än så de är svårt att komma ner och upp i poolen, så vi bestämde oss för att gå ner till havet som är rätt nära så de va en liten sten , eller en stor stenplätt som man fick gå ner i vattnet ifrån! de va askallt i vattnet så vi höll på att dö ! xd men vi klarade av de och simma ut och jag o denise hittade en sten som vi fick plats på och stog och skratta massa och skojade och dansade eller vafan vi gjorde xd Vi hade de kul iallafall, vi halkade på stenen hela tiden tthahha!  :love: you nisen! <3
Men sen satt vi på stenplätten och löste lite korsord och så sen gick vi upp igen till nisen och då åkte mamma hem och jag stannade hos nisen, vi lyssna på musik och visade upp dansen som jag och nisen gjort för hennes kompis o så åkte vi hem till mej, jag, denise och hennes kompis i kompisens bil, och de va en "blåsbil" asså en med öppet tak så vi hade hög musik på och de va ashärligt :) :love: När vi kom hem till mej så kollade på på klipp när vi var små och denise var så jäkla guuuullig ! åååh jag dör ! Och när jag stog och dansa när jag va 1 år thahha !
Men jao sen åt vi middag, kött, gött !
Sensååååå .. jao kollade vi hela kvällen & sen gjorde jag inte så mycket .. Men en bild från dagen..
snyyyyyyyyyyyyyyyggt :love: (y) <3
Men nu ska jag göra iordning mig, & bädda ner mig & imorgon drar jag till landet och sover där en natt så de blir dålig uppdate på länge tror jag ! så va bredda på de ! vi hörs om ett tag eller imorgon vi får se helt enkelt ! men nu kommer de typ blixtrar här, oväder på G :( och katten jävlar ! :/ undrar hur natten blir där .. menmen ska sova nu och stänga av datorn innan den pajar sönder! Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du ska vara med i veckans blogg måste du göra ett inlägg där det står om tävlingen ju! Annars räknas inte din anmälan!

2011-07-23 @ 10:55:11
URL: http://johannalausing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0