Hemma <3

Hej alla !
Idag, efter inlägget jag skrev under drog jag till stan med pappa och mamma. Mamma skulle jobba på Åhlens, och medans så gick jag och pappa runt lite. Vi gick först till Kungsträdgården och käka lunch. TOAST! Skitgott!
Sen gick vi bara runt lite, hälsa på mamma på Åhlens, sen gick vi till NK och kollade runt där rätt länge, sen så när vi kom ut såg vi HEMTEX ! Åh hahah! Jag ääälskar kuddar! De är typ de bästa som finns ! Så ja .. Vi handla en avlång & asskön kudde & påslakan över täcket nivet ! Och ett rosa överkast på kudden, till mej! Sååå mysiga grejer !
Sen åkte vi hem, jag, mamma och pappa! Då när vi kom hem satte jag i gång och städade som tusan i rummet så nu är de fräsht! Har bäddat rent också & håller på att vädra nu och har sprayat med lavendelspray!  BJÖRK AND BERRIES SPRAY!
Mums gott luktar den! Iallafall .. Nu ska jag duscha och ha hårinpackning och göra mig fräsh, sen duscha mimmi & shamponera henne! Sen blir de film med familjen! MYS!
HA EN BRAIG KVÄLL! <3

puuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0