Känns lite bättre .. har varit på sjukan

Hej!
Idag vaknade jag och hade JÄTTEONT i svanskotan fortfarande ! SKIT!
Men då ville mamma åka in och kolla och höra vad som har hänt o så men de va bara en riktig smäll på svanskotan, DE GÖR SÅ ONT! Så .. jag fick köpa alvedon 500mg och ipren 400mg, liksom dom starkaste sa läkaren för .. ja, de gör så ont. Så då ska man ta 2 alvedon och 1 ipren på morgonen, dagen och kvällen .. kommer bli helt drooogad ! :/
O läkarn sa att de kommer göra ont i ungefär TVÅ VECKOR! Så jag ska asså ha tråkigt 2 veckor. Asså åååh. poor me!
--
Just nu sitter jag här och har suttit här vid datorn länge för jag höll på att lära mig i gimp och massa, så har lärt mig göra transparenta och så ! :D Ser ni min nya header? Om ni inte ser den tryck F5, seee, jag har lärt mig ! :D Fett stolt, kan bara bli bättre och bättre, snart kanske designare ;D ?
Men jao känns mycket bättre för har tagit mina piller nu .. men nu ska jag väl ut och läsa min FRIDA tidning jag köpte idag! PUSS
TRANSPARENT :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0