Knäppoooooo

HAHAHA bild från idag! Min kropp & denise's ansikte & denise's kropp och mitt ansikte ! ;) SNYGGT (Y) :love:
----------------
Men i allafaaall.. Hej sunshines :love: , idag har de varit en mysig dag med familjen! :) :love:
Jag vaknade 12 *blink* ihihiihihi :S Skulle inte vakna så sent men de blev så helt enkelt. Då var jag tvungen att följa med ut på en promenad med mimmi och så .. så ja.. de va en bra start på morgonen. Sen vid 2 - halv 3 åkte vi till affären och handla picnik. - bröd, kyckling, köttbullar, grönsaker, mozzarella & melon! Vi hade bestämt med Natha, Martin, Denise och hennes kompis att vi skulle mötas vid näsaäng vid 2- halv 3. Så de blev så :) Vi tog med oss kubb & boul och ah .. jag och martin var dom ända som våga bada. FEGISAR DOM ANDRA !
Ah jag bara sprang och hoppa i, hade en tävling med MArtin vem som sprang snabbast till vattnet och jag vann och doppa mej först :)
Jaooo sen åt vi picnik och spela kubb & boule! KUL DAG! Fått träffat mina syskon, kul att träffa dom :) :love:
Sen åkte Natha & martin hem vid 6 och då åkte vi hem & denise o hennes kompis följde med hem till oss, där fika vi och prata och tog sånna där foton när man byter ansikten som ni ser där uppe på bilden på mej o nisen! :)
O ja .. denise åkte nyss så nu tar jag en paus vid datorn som jag inte gjort på hela dagen, därför blev de dålig uppdatering! Och glömde moblilen hemma så kunde inte mobilblogga heller :( Menmen ..
----------------
Imorgon så ska jag åka till denise vid 11 - halv 12 nångång där och va där  & kanske bada i hennes pool och ta bilder så ni får bilder nångång! Ska sova där också! Mys! :love:
Ah men vi hörs! hoppas ni har haft en bra dag! :) PUUUUUUUUUUSS <3

Kommentarer
Postat av: mickis

taack du har också en fiin blogg ;)

2011-07-31 @ 21:12:55
URL: http://baraamickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0