Michelle Hissar & dissar

* Sommarlov! ÄLSKA! De är så härligt!
* Bloggar med bra uppdatering! Så kul då att läsa många inlägg som helst! ;)
* Att jag ska till gotland och mina syrror ska kanske följa med! Så sjukt kul & ta massa bilder! :D
* Att baka! Älskar att baka, så kul och gott när de blir färdigt! Alltid lika härligt!
* Min nya filt! så mjuk och övergossig!
* Humörsvängningar. Så sjukt jobbigt. Ena sekunden ledsen för ingenting, sen jätteglad och sen surpuppa! Jättestörande!
* Bloggar som härmas, dom som kopierar andras bilder och så. VAR DIG SJÄLVA OCH HÄRMA INTE ANDRA!
* Att jag har ont i halsen varje morgon! STÖRANDE!
* Bloggar med dålig uppdate!
* Tjatiga föräldrar!
* Böcker ! låter konstigt men de är så störande ibland. ibland är de kul att läsa men .. de är inte lockande på nått sätt!
--------
Tidinställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0