Mobilinlägg - Sitter på tunnelbanan

Halloj nu sitter jag på tunnelbanan hem o ja.. Har inte köpt så mycket, bara en sak faktiskt. De är en bodysplasch som luktar kokosnöt & lime, jättefräsh! Sen har jag inte köpt nått mer , konstigt haha! Men nu blev de så, eöhm.. Har inte så mycket mer att säga.. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska hitta på, vi får se liksom :D men jao nu är jag vid tekniska, så är snart framme vid Mörby då vi tar bilen hem till mej, men japp, nu ska jag va social med mamma eller nått, typ. Hörs när jag kommer hem, om inte tidigare? :O puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0